donderdag 1 oktober 2015

Glas in lood

Voor de Challenge op ons challenge blog deze kaart gemaakt.
Met het thema glas in lood heb ik deze keer een kaart gemaakt met weinig stempels, alleen een tekst van Stampinback.


Ik heb eerst met een potlood een paar horizontale en verticale  lijnen getrokken.
Als je een beetje hard drukt heb je later een beetje een groefje voor de definitieve marker.
Daarna nog twee driehoeken erin getekend en met een multi cirkel stencil een paar cirkels.
Daarna heb ik met een zilver marker die ik nog ergens ver weg vond, de lijnen uit de losse pols overtrokken.
Met memento markers alle vakjes ingekleurd.
Met opzet de kleur met mijn vinger wat over de rand van het volgende vakje gesmeerd.
De zilver marker werkte mooi als een resist en kon ik schoon poetsen met een keuken papiertje.
Nu lijken het net echte loodstrips tussen de gekleurde vlakken.
Tekstje op een zelfklevend label gestempeld, uitgeknipt en opgeplakt.

Groetjes Ank

2 opmerkingen:

Ellen zei

Een plaatje

Unknown zei

Dank je wel voor je prachtige bijdrage aan de Stampinback Challenge!!