zondag 19 april 2015

Black & White


En toen had ik vanmiddag zomaar heel even tijd om te spelen met een nieuw stencil.
Dit is een smal stencil van 8 x 15 cm en daarmee ook lekker voordelig.
Ik moet eerlijk toegeven dat ik ook even goed heb moeten kijken maar als je het gezicht eenmaal ziet is het duidelijk.
Ik heb het stencil eerst licht gesponst om de aftekening op mijn SB karton te zien.
Daarna de outline overgetrokken en helemaal zwart ingekleurd.
De dame met verrekijker gestempeld, gemaskerd en de klok gestempeld.
Die weer gemaskerd en de diamond achtergrond daar weer boven gestempeld.
De cijfers zijn een deel van een grote stempel.
Daar overheen de typewriter achtergrond gezet.
De verrekijker en de rand van de klok heb ik ook zwart gekleurd.
Hier en daar met kleine voetstapjes en de prikkeldraad stempel de " gaten" nog wat opgevuld.
Toch heeft het wel wat ... dat zwart wit.

Groetjes Ank

2 opmerkingen:

Gerrina zei

Dat zwart-wit heeft zeker wat! Mooi!
Enne weer een mooi stencil! (staat weer op mijn steeds toch weer groeiend verlanglijstje :) ) Groetjes, Gerrina

Ellen zei

Geweldig