maandag 7 oktober 2013

Niet bedacht

Soms begin ik aan een kaart en heb ik een bepaald beeld voor ogen.
Vaak komt dat beeld dan ook uit maar soms helemaal niet.
Dat was hier het geval.
Wat ik als groen ( Forrest Moss ) bedoeld had werd meer bruin dan groen en het blauw ( Salty Ocean ) kwam ook niet op de kaart uit zoals ik in mijn hoofd had.
Niet wat ik had verwacht dus maar ondanks dat wel mooi.
Ik heb de distress inkt op een 10 x 10 acryl blok gedaan, een beetje sprayen met water en op een 11 x 11 SB karton afgedrukt.
Zo kreeg ik meteen een mooie witte rand langs mijn kaart.
Uiteindelijk vond ik de achtergrond op zich al zo mooi dat ik er niet teveel poespas op uit wilde halen.
Slechts een border stempel aan de onderkant 2 x afgedrukt met StazOn teal blue en een txt met zwart.
Nog een "zon" gebleekt op de achtergrond en klaar met stempelen.
Gemat op kraft, want dat was zo'n beetje de kleur bruin wat groen had moeten zijn (op de foto lijkt de mat veel bruiner dan in het echt) en op een creme kaart geplakt. 


Klik op de foto om hem te vergroten.
  Pin It! Groetjes Ank

1 opmerking:

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Gaaf toch dat als iets heel anders wordt, het resultaat dan toch zo mooi kan zijn..volgens mij moet het dan gewoon zo wezen Ank :-)