vrijdag 6 september 2013

Een Hortensia Postcard

Deze kaart is met StazOn midi Ganache gestempeld op aquarel papier.
Dat het postzegel vakje van de postcard stempel een stukje over de hortensia viel was geen opzet.
Gewoon gebruik gemaakt van het "ongelukje" door juist dat stukje in een andere kleur in te kleuren.
Ik heb de stempel en achtergrond ingeschilderd met Lyra watercolor crayons en een aqua penseel.
Daarna heb ik met een sjabloontje en distres inkt de achtergrond nog een beetje meer leven ingeblazen.
Met een witte glaze pen de hortensia's omlijnt en de hartjes van de bloemen wat aangezet.
Soms rommel ik zomaar wat aan met achtergrondjes en hier pakte het goed uit.
Het gebeurd me ook weleens dat ik denk...OEPS dat had je nu niet moeten doen.
Maar ook daar leren we van en zo worden er juist vaak nieuwe technieken geboren.
Bij dit kaartje ben ik op tijd gestopt, niks meer aan doen.
( Klik op de foto om hem te vergroten.)



  Pin It! Groetjes Ank

Geen opmerkingen: